Warsaw Fashion Street





W tym poście chciałbym podzielić się z Wami moimi nowymi zdjęciami, które zrobiłem podczas wyjazdu do Warszawy. W trakcie tego pobytu bardzo chciałem zwiedzić Warszawę, a szczególnie Nowy Świat, ponieważ w tym miejscu obywało się wydarzenie modowe Warsaw Fashion Street. Była to już 10 edycja imprezy. Pokazy mody rozpoczęli podopieczni fundacji,,Spełnionych marzeń'' wraz z polskimi gwiazdami, m.im. Szymon Majewski, Magdalena Różczka, Katarzyna Cichopek. W kolejnej części imprezy swoje kolekcje prezentowali młodzi polscy projektanci. Muszę przyznać, że Warsaw Fashion Street zrobił na mnie ogromne wrażenie ze względu na wysoki poziom organizacyjny oraz to, że wszystkie pokazy były otwarte dla zgromadzonej publiczności.Wyjazd do Warszawy to nie tylko obserwowanie pokazów mody, ale także wyszukiwanie w tłumie ulicy ciekawie i oryginalnie ubranych ludzi. Muszę przyznać, że w stolicy, mieszkańcy  naprawdę potrafią się stylowo ubierać, są otwarci i chętni do pozowania do zdjęć. Podczas tego wyjazdu ponownie miałem przyjemność spotkać się, porozmawiać i zrobić zdjęcia Bożenie, właścicielce agencji  Charme de la Mode. Wyjazd do Warszawy uważam za bardzo udany, zrobiłem wiele zdjęć, które umieszczę na swoim blogu. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. 


Bożena Janisiw - związana z branżą modową od ponad 10 lat. Była modelka, pojawiająca się na pokaz zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie head international booker oraz manager w agencji Charme de la Mode. Pasję do mody łączy z wykonywanym zawodem, przekazując wiedzę i doświadczenie współpracującym modelkom oraz modelom.



3 komentarze: