Agnieszka



Mam na imię Agnieszka, jestem studentką medycyny i od dziecka marzę o tym, by zostać chirurgiem. Zawsze chciałam pomagać innym; już teraz działam w Fundacji SASA, gdzie z paczką wspaniałych ludzi bezinteresownie pomagamy krajom Trzeciego Świata. Zajrzyjcie koniecznie na http://www.sasafoundation.com/! Poza medycyną mam wiele innych pasji, ale brakuje mi czasu, by o nich opowiadać. Jestem uzależniona od sportu a ostre koło to moja największa miłość. Jazda na rowerze daje mi radość i wolność, porządkuje chaos w głowie i uspokaja. Z tego powodu często wyznaczam sobie bardzo długie trasy (śmiech), pakuję w plecak książki, szkicownik i ołówki i jadę pod Warszawę, do lasu; to dla mnie najlepsza forma wypoczynku. Jeżeli chodzi o modę, uważam, że modą należy się bawić.
Nie zapominam też o uśmiechu to najpiękniejszy dodatek i zapewniam, że pasuje do wszystkiego!

3 komentarze: